CLINICA DENTAL SABRIA

Odontogeriatria.

L’especialitat que es focalitza amb la cura de la salut dental de la gent gran que pot requerir atenció especial.

L’odontogeriatria és l’especialitat que es focalitza amb la cura de la salut dental de la gent gran que pot requerir atenció especial a causa de patologies prèvies i de la seva medicació. Aquests tipus de pacients són més susceptibles a patir malalties bucodentals pel que és imprescindible visitar periòdicament a l’odontogeriatra per realitzar unes revisions adequades i específiques per a aquests pacients.
L’odontogeriatria és l’especialitat que es focalitza amb la cura de la salut dental de la gent gran que pot requerir atenció especial a causa de patologies prèvies i de la seva medicació. Aquests tipus de pacients són normalment portadors de pròtesis amb el temps es desgasten, deterioren o desajusten. Tanmateix, a causa d’alteracions mèdiques i a la medicació són més susceptibles de patir malalties dentals i gingivals pel que és imprescindible visitar periòdicament a l’odontogeriatra per realitzar unes revisions adequades i específiques per a aquests pacients.

Però, com a pacient, com puc detectar que estic davant un problema que requereix visitar el dentista i quins són els principals tractaments que em pot recomanar el dentista quan parlem de l’odontogeriatria?

Principal símptomes

de l'odontogeriatria.

Principal tractaments

de l'odontogeriatria.

Veure més tractaments

Cuidem la teva salut dental, posant a la teva disposició un servei integral de tractaments de qualitat.